divendres, 20 de gener del 2017

Entrevista a la Mercé Bonsfills





1. Per que et vas fer professora?
Perquè m'agradava ensenyar i pensava que hi ha nens que no aprenien i si jo estudiava més ells podrien aprendre.

2. A part d' aquest institut vas treballar en algun altre?
Sí, a un que està a Tarragona i un altre a Trinitat Vella.

3-Quant temps fa que estàs en aquest institut?
22 anys

4. Quins canvis s'han produït en l'institut desde que vas arribar?
Abans es feia música a tota la ESO i ara no. També han canviat de companys.

5. Quan vas fer la carrera de música vas pensar fer-te professora?
No, perquè vaig començar de molt petita i vaig fer batxillerat piano i vaig anar a la Universitat.

6. Toques algun instrument?
Piano i flauta dolça.

7. Desde quan va començar la mediació? Que et va inspirar a fer-ho?
Jo sóc pedagoga i vaig pensar que resoldre conflictes pot aturar problemes greus, si no la bola es va fent molt gran, i vaig pensar que era molt interessant.

8. Et va costar posar en marxa la mediació?
Que es valorés positivament una mica, pero tothom va col.laborar per fer-ho possible.

9. Com estarà organitzada la mediació quan et jubilis?
Seguirá amb la Reme Butrón i l'ajuda dels alumnes de 2on d'ESO a 1er de Batxillerat.

10. Com ha sigut la teva experiència com a professora/mediadora?
Ha estat molt interessant, he conegut molts nens i nenes i penso que és un centre molt gran però no hi ha gaire conflictes, penso que esta bé. És un centre molt recomanable.

Noah Bermúdez,Enia Millet i Ana Wang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada