divendres, 18 de maig del 2018

Entrevista a Alícia Laiseca, professora d'Educació Física


Bon dia, Alícia.

Quant temps fa que treballes com a professora d'Educació Física i quant temp portes treballant al Menéndez y Pelayo? 

Porto treballant com a professora trenta sis anys i en aquest centre fa nou anys que hi treballo.


En quants centres has treballat?
He treballat en dos centres concertats, un públic i en un gimnàs privat.

Quina és la teva opinió sobre aquest centre?

Que dona moltes oportunitats, que acolleix molt bé a la gent i que tracta a tothom per igual.


Cóm et definiries com a persona?

Com una persona íntegra, respectuosa i responsable.

Qué en penses del nou equip de volei femení que han creat les pròpies alumnes?


Fantàstic, m'encanta. Vull que continuï la idea i vull crear nous equips cada any perquè l'esport és molt formatiu.

Quina és la teva relació amb els alumnes?

Per la meva part els tracto de tu a tu, es a dir, sense demostrar superioritat. Per molt que jo sigui la professora ells també m'ensenyen moltes coses.

Que fas per estar en forma?

Sobretot treballar amb els meus alumnes.

Practicaves algun esport quan eres petita?


Sí, feia atletisme. Tinc algunes medalles però no en vull presumir. M'agradava molt l'atletisme, m'ha ensenyat moltes coses, vaig fer moltes amistats i inclús em vaig casar amb un atleta. Va formar part de la meva vida i és molt important per a mi.

Cóm vas arribar a ser professora  d'Educació Física?

Vaig arribar per la meva motivació, quan era petita ja volia ser el que soc ara.

Resultat d'imatges de atletismoQuins són els teus futurs projectes?

Jubilar-me al setembre, si tot va bé, i dedicar-me  més a ser lliure i a gaudir de tot el que tinc, que és molt.

Quin és el teu esport preferit i per què?

L'atletisme, l'atletisme i claríssimament l'atletisme. Perquè m'ha donat molt l'atletisme i perquè trobo que és la base de qualsevol esport.


Moltes gràcies, Alícia.

Luca Payà, 4.1 i Pol Gascón,4.4







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada