divendres, 10 de març del 2017

Sortida de raquetes de neu a 3er d'ESO

Els alumnes de 3r es van endinsar al món de la muntanya hivernal el dia 20 de febrer i es van desplaçar per la neu amb les eines que feien servir els nostres avantpassats. Les raquetes de neu els van ajudar a progressar més bé per la neu, van conèixer les seves característiques, les tècniques adients i van fer alguns jocs per habituar-se a portar aquests estris als peus.

Vam fer una entrevista a Alicia Laiseca

1-Per que vau escollir aquesta excursió?

Perquè crec que aquesta era una excursió atractiva per els alumnes de 3er de ESO. I també és una preparatòria de neu per que l'any que ve a 4rt de ESO van d'esquiada.

2-Va participar tothom?

Tothom, menys alguns nens que estàven castigats i alguns nens malalts.

3-T'agradat?

Si, molt, sobre tot als alumnes, ho repetirem.

4-Per que no heu fet aquesta excursió en anys anteriors?

Perquè vaig rebre informació del CEC (centre excursionista de Catalunya) al meu correu i com que jo faig classe als quatre tercers vaig pensar que era una bona idea. Ho vaig comentar a la coordinadora, a la Pilar Fernández, li va semblar molt bé i ho vam tirar endavant.

5- Els professor que van anar també van participar?

Tots, menys una tutora que es va quedar en el refugiat per si algú es trobava malament o s'havia fet mal.

Noah Bermúdez,Enia Millet i Ana Wang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada